Engedd meg, hogy elmeséljek neked egy történetet. Ígérem, nem lesz hosszú, ám annál hasznosabb. Segít megérteni az illatosítás és a marketing kapcsolatát, valamint az illatok lenyűgöző erejét. Szóval dőlj hátra kényelmesen és lazítsd el magad. Mehet? Akkor vegyél egy mély levegőt, mert belevágunk…

Az illatosítás vásárlás növelő hatása nem mese

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy mikroszkopikus méretű illatmolekula. Néhány perccel korábban jutott az elegáns ékszerüzlet légterébe, közvetlenül a sarokba állított AromaStreamer belsejéből. Bár a molekula látszólag céltalanul bolyongott a levegőben, valójában határozott küldetése volt. Egy leendő vásárlóra várt, hogy amikor eljön az ideje, elvarázsolja őt egyedi aromájával, egész pontosan a kézzel szedett virágcsokor páratlan illatával.

És lám! A következő pillanatban egy fiatal férfi lépett az üzletbe. Azzal a szándékkal érkezett, hogy meglepje kedvesét egy csillogó nyaklánccal. Öles léptekkel megindult az arannyal, ezüsttel és szebbnél-szebb drágakövekkel telepakolt vitrinek felé, amikor hirtelen megérezte a kellemes aromát. Nagyot szippantott a levegőből és elmosolyodott. A virágillat felidézte kedves gyermekkori emlékét, midőn édesanyja minden nap frissen szedett csokrot helyezett a vázába.

“Hmm, de régen leptem meg a mamát” – gondolta magában. A fiatalember végül nem csupán kedvesének vásárolt nyakláncot, de anyukájának is választott ajándékot. Itt a vége, fuss el véle.

Illatosítás, profi módon:

Na igen! A fenti történet remekül kifejezi az illatosítás, pontosabban az illatmarketing cseppet sem elhanyagolható jelentőségét. És most nem véletlenül használtam a “cseppet sem” kifejezést, hiszen az illatok esetében szó szerint minden csepp számít!

Ezek az éteri jelenlétű, szemmel láthatatlan jelzések meghatározó szerepet játszanak a téged ölelő világ érzékelésében. Nemcsak azt befolyásolják, hogyan reagálsz a körülötted zajló eseményekre, de képesek felidézni legmélyebb emlékeidet. Sőt! Az illatok észrevétlenül képesek irányítani döntéseidet és még az egészségedre is hatást gyakorolnak.

Illat, illatmarketing hatása, blogcikk

Virágraszóló ajánlat!

Most hunyd le a szemed, és képzeld el, hogy egy virágcsokor illata milyen érzéseket ébreszt benned. Mi jut eszedbe róla, ha egy üzletbe lépve hirtelen megérzed? Ugye sokkal kellemesebb mint a légkondicionálóból áradó steril levegő? Most csukd le újra a szemed és azt képzeld el, ahogy a vásárlók, partnerek a te üzletedbe vagy irodádba lépnek be! Megérzik a kellemes aromákat, működésbe lépnek a tudatalatti ösztönök és pozitív érzések töltik meg szívüket, lelküket. Máris növekszi a vásárlói hajlandóság vagy épp jó hangulatban vágnak bele egy üzleti tárgyalásba. Na, ez az igazi illatmarketing!

Végtelen illat paletta

Hiszed vagy sem, de az orrod több mint egymilliárd különböző szagot képes azonosítani. Nem állítom, hogy ezek mindegyikét beszerezheted az üzleti illatosítás jegyében. Ám kétségtelen tény, hogy a Reima AirConept illatmarketing több mint 250 különféle csábító aromát kínál. Hidd el, ennyi is elég. Bármelyik illatosítást is választod, biztos lehetsz benne, hogy különleges atmoszférát teremt és egyedülállóvá varázsolja az üzlethelyiséget vagy az irodát. Akár az otthonodat is. Remekül alkalmazható szállodákban, fitnesztermekben, szépségszalonokban vagy akár bútoráruházakban. Befejezem a felsorolást, mert lehetetlen minden területet érinteni. Az illatmarketing lényegében bármilyen vállalkozásban alkalmazható. 

Illatosítás, mindig, mindenhol

Hogyan működik az illatmarketing a gyakorlatban? Nagyon egyszerűen és elérhető áron! Lehetőséged van kibérelni egy AromaStreamer berendezést és kiválasztani hozzá a kívánt illatot. Akkor sincs gond, ha nehezen jutsz elhatározásra. Tapasztalt szakemberek segítenek neked a céljaidnak leginkább megfelelő eszköz és aroma megtalálásában. A berendezések már havi 4999 Ft bérleti díjtól elérhetők. Igazán nem nagy befektetés a várható forgalomnövekedéshez képest.

Hogyan kerülnek az illatok a légtérbe?

A Reima AirConcept kínálatában található AromaStreamerek rendkívül ügyes berendezések. Működésük az úgynevezett mikro-porlasztás technológián alapul, aminek köszönhetően melegítés és hajtógázok felhasználása nélkül képesek az illatanyagokat apró részecskékre bontva a légtérbe juttatni. Ennek köszönhetően a kiválasztott aroma hosszú időn át képes lebegni, ráadásul nem hagy semmiféle nyomot a felületeken. A sokféle méretű és teljesítményű AromaStreamer garantálja, hogy a szobaméretű helyiségektől kezdve egészen a több ezer négyzetméteres területekig minden helyszínre akad ideális megoldás. 

A forgalomnövelés legkellemesebb módja


Tetszik a koncepció? Hidd el, egy próbát mindenképpen megér. Utána nem az lesz a kérdés, hogy szeretnéd-e a továbbiakban is használni az illatosítást, inkább azon gondolkozol, hogy milyen aromát válassz legközelebb. Így szinte észrevétlenül, mégis kellemes módon javíthatod vendégeid, vásárlóid vagy ügyfeleid közérzetét, és ezzel együtt növelheted  forgalmadat is. Vitathatatlan, hogy az illatmarketing igazán egyedülálló lehetőség és elegáns megoldás.