Ismerkedjen meg az illatmarketing mögött tevékenykedő céggel, a REIMA Air Concept Gmbh-val!

– A REIMA AirConcept GmbH-t 1998-ban alapították.
– Sok éves szolgáltatói és gyártói tapasztalat
– Illatosító rendszerek minden méretű térhez
– Több mint 250 Standard illat
– Saját labor az illatok előállításához, fejlesztéséhez
– Professzionális támogatás a szakértő csapatnak köszönhetően

– Exkluzív minőség, IFRA által bevizsgált illatok
– Egyedi illatok készítése
– Ügyfelek több mint 70 Országban
– Piacvezető a stratégiai illatmarketing területén
– Referenciák különböző területekről
– Több mint 20 féle márka és szabadalom

Mivel foglalkozik a REIMA?

Illatok, aromák, parfümolajok, illóolajok, légfrissítők, szagsemlegesítők gyártása, feldolgozása, értékesítése.

Az illatmarketing:

  • különleges atmoszférát teremt
  • javítja az ügyfelek, vendégek közérzetét, így szívesebben időznek az
    illatosított térben
  • ez forgalomnövekedéshez vezet
  • kiemelhet vele bizonyos termékcsoportokat is
  • emlékeket ébreszt, emlékeket generál
  • semlegesíti a kellemetlen szagokat, mint nikotin, izzadság, vizelet, stb…

EGYEDÜLÁLLÓVÁ
varázsolja az Ön üzletét!

Bevethető:

  1. utazási irodákban,
  2. ékszer és óra üzletekben,
  3. orvosi, fogorvosi rendelőkben
  4. gyógyszertárakban, idősek otthonában,
  5. fitnesz stúdiókban, sport áruházakban,
  6. optikákban, autókereskedésekben,
  7. fodrászatokban, szépségszalonokban,
  8. bútoráruházakban, konyhastúdiókban,
  9. kaszinókban, műszaki áruházakban…
  10. és még számtalan helyen!

Az orr… alábecsült szerv!

Az orrunkra szükségünk van ahhoz, hogy éljünk és lélegezzünk. Több mint egy milliárd szag megkülönböztetésére vagyunk képes. A fülünk kb. 340 000 hangot ismer, szemünk pedig 2,5 – 7,5 millió színt képes megkülönböztetni.

Ebből következik, hogy az orrunk tudja a legtöbb ingert értelmezni.

Érzelmeink 70 %-át orrunk, szaglásunk irányítja.

„Az illatok nélküli élet olyan, mint egy fekete-fehér élet.“
Idézet: Jens E. Reißmann

Amint belépünk egy helyiségbe, tudat alatt azonnal eldöntjük, hogy jól érezzük magunkat ott vagy sem!

Egy helyiség hangulata nem csak a méretétől, berendezésétől, színeitől, megvilágításától és az ott hallható zenétől függ. Nagyban befolyásolják ezek a tényezők is, de a legfontosabb az illatok általi kisugárzás. Ahol kellemetlen szagokat érzünk, onnan ösztönösen menekülünk.

Egy jó illatú térben jobban érezzük magunkat, ezáltal hosszabb ideig tartózkodunk ott.

Önnek is vannak ILLATEMLÉKEI?

…az a Parfüm sok évvel ezelőttről…

… a legutóbbi nyaralás…
… egy új autó illata…
… zamatos gyümölcsök illata…

Önnek melyik illatemléke jut először eszébe?

Az illatoknak…

… kiemelkedő hatása van a pszichikai közérzetünkre és viselkedésünkre! A környezetünket nem csak fény, hang és a színek befolyásolják…

Az illat határozza meg, hogy működik-e a „kémia”.

Egyetlen illatmolekula villámgyorsan vált ki hangulatokat, melyek tudatosan alig irányíthatóak. Megkerüli az analitikus értelmet, amely a döntéseket mérlegeli.

Így jönnek létre az érzések és az emocionális irányítás.

Mindenkinek van egy személyes, saját illatmarketingje

…szappan, Aftershave, Parfüm, krémek, …

Miért foglalkozunk ezzel? Elsősorban mivel tisztának szeretnénk érezni magunkat, valamint fel kívánjuk hívni magunkra a figyelmet és persze nem utolsó sorban emlékezetesek szeretnénk maradni embertársaink előtt. Olyanok szeretnénk lenni, akivel szívesen találkoznak majd újra.

Új találmány vajon az ILLATMARKETING?

NEM.

ÚJ pusztán csak a sokrétű használhatósága, amely tudományos vizsgálatok és a modern technika segítségével valósítható meg.

Az illatok és szagok mindig is befolyásolták a vásárlási döntéseket.

Hentes
Füstölt árú, szalonna,…

Pékség
Kenyér, péksütemény,édesség,…

Keleti piacok
Fűszerek, gyógynövények,…

Édességbolt
Bonbon, nyalóka, cukorka,…

Mozi
Popcorn

…és sok minden más

Kis vegyesbolt
… többféle illatforrást kínáltak, szemben a mai többszörös csomagolásokkal ellátott termékeket áruló üzletek.

Áruházak
Tökéletes berendezés, barátságos, és képzett dolgozók, átláthatóan elrendezett áruválaszték, előnyösen kiválasztott megvilágítás és színek, az üzlethez illő zene…

Minden tökéletesen prezentálva…

…FÉNY
…ZENE
…SZÍNEK

MEGELÉGSZIK ENNYIVEL?

…főként a kiskereskedelemben:

Egyre keményebb a verseny, sok esetben telítettek a piacok, és az Online piacok megjelenésével is erősödik a konkurencia. Emiatt új és egyedülálló lehetőségeket kell felfedeznünk és bevetnünk!

A vásárlásnak nem csak a szükséges termékek beszerzéséről kell szólnia.

ÉLMÉNNYÉ KELL VÁLTOZTATNI

A megfelelő illat a megfelelő helyen pontosan ugyanolyan fontos, mint a választék és a termékek minősége. Az ügyfélnek jól kell éreznie magát ahhoz az üzletben, hogy tovább maradjon, így többet is vásároljon.

Az illat nem manipulál, csak egy pozitív hatást gyakorol közérzetünkre. Közvélemény kutatások eredménye, hogy sok vásárló általánosságban
elhasználtnak és állottnak ítélte meg az üzletek levegőjét.

Ha a vásárló az üzletbe lépve egy jó illatú, kellemes légkört tapasztal, nő az élményhatás és a vásárlási kedv, a kínálatot és az eladóteret is
ösztönösen kedvezőbben ítéli meg.

Az illatokat az érzékelés határán kell tartani, a túlillatosításnak negatív hatásai lehetnek.

A személyes benyomásoktól, ízléstől függetlenül kell tekinteni a megoldásra, a hatásmechanizmus a döntő.

Személyre, üzletre szabott javaslatainkért, illatválasztékunkért, valamint forgalomnövelő megoldásokért keressen minket bizalommal!

Végeredmény:
Az illatmarketing tartalmazza mindazon tényezőket, amelyekkel üzletében az optikai és akusztikai marketing megoldásait kiegészítheti.
A megfelelő illat kiválasztásával lehetséges a hatást úgy irányítani, hogy mind az ügyfelek, mind az üzlet céljai leginkább elérhetőek legyenek.

Használja ki azt a különleges lehetőséget, amit az illatok kínálnak, és biztosítson nagyobb figyelmet és forgalmat AZ Ön üzletének!
Ügyfelei hálásak lesznek, hiszen aki megtapasztalja egy kellemes illattal kiegészített eladótér légkörét, jól érzi magát, emlékszik rá és biztosan vissza fog térni.

Minőség és szolgáltatás

• IFRA által bevizsgált illatkompozíciók
• 300+ illatfajta
• Tiszta és természetes illatok a saját laboratóriumunkból
• Egyedi illatokat is készítünk
• Kifinomult, időtlen Design
• Legújabb technológia szerinti gyártás
• Hosszú élettartamú készülékek
• Német minőség, megbízhatóság
• Magasan képzett kollégák

Képviseletek

Spanyolország
Franciaország
Ausztria
Lengyelország
Oroszország
Hollandia
Belgium
Hong Kong
Svédország
Svájc
Ukrajna
Magyarország

Olaszország
Görögország
Norvégia
Malajzia
Fülöp-szigetek
Kazahsztán
Litvánia
Fehéroroszország
Észtország
Slovánia
Törökország
Horvátország
Lettország
Grúzia
Azerbajdzsán
…és még további országok